Norge (Norwegian) Si hei! :)

En plass for oss Norske Ansible elskere å snakke, jobbe og planlegge lokale Ansible møter! :slight_smile:

Noe for alt innen Ansible!

7 Likes

Hei,

Jeg heter Dan og bor i Sandefjord. Jobber som sysadmin i firma og drevet med Ansible i flere år. Jeg bruker Ansible mye i hverdagen :slight_smile:

2 Likes

Hei,

Jørgen fra Oslo her. Jeg jobber som Arkitekt, hovedsaklig da rundt datasenter. Ansible har vært en del av verktøybeltet mitt i flere år. :slight_smile:

4 Likes

Hei Jørgen :slight_smile: Velkommen til Norge kategorien :slight_smile:

1 Like

Hallo! Jeg er Flávia og er egentlig fra Brasil, men har bodd i Norge i flere år. Har akkurat begynt å jobbe med Ansible.

3 Likes

Hei alle sammen. Jeg heter Per og bor i Silicon Valley. Bruker Ansible i alt fra å sette opp nye servere til å administrere rutere.

3 Likes

Hei Dan og alle andre!

Jeg jobber med presales i Red Hat med fokus på RHEL og Ansible Automation Platform, og har jobbet i Red Hat rett over 5 år. Før det, mange år med VMware, og før det igjen, Novell. Jack of all trades, master of none!

Poster uregelmessig om bla. Ansible på min LinkedIn-profil https://www.linkedin.com/in/ekern Der finner du bla. HowTo for installering av RHEL 9 og containerized AAP på en RPi4 :wink:

/Øivind

2 Likes

Tenkte å teste AAP container på en single host OC løsning en dag :slight_smile: Bare få tid til det hehe

1 Like